روغن گیاهی

روغن گیاهی

روغن گیاهی

روغن گیاهی

گزارش یک پزشک از روغن نارگیل

نکته‌های کلیدی خرید روغن نارگیل

  • فراموش نکنید که روغن نارگیل مانند خیلی محصولات دیگر بسته به فرآیند استخراج، منبع استخراج و درصد خلوص آن، کیفیت‌های متفاوتی دارد. بنابراین بهتر است در هنگام خرید این محصول، به اطلاعات مربوط به منبع استخراج و شرکت عرضه کننده آن خوب توجه کنید.
  • یک برنامه منظم و دقیق از نحوه و زمان استفاده از روغن نارگیل تهیه کرده و به آن پایبند باشید. روغن نارگیل می‌تواند برای شما نقش آبرسان پوست و مو، نرم کننده موی قبل از شستشو، باز کننده گره مو، مرطوب کننده پوست دست و صورت، لوسیون بدن بعد از حمام و حتی خوشبوکننده مو و پوست را بازی کند. همچنین از این روغن می‌توان به عنوان ترمیم‌کننده پوست آسیب‌دیده و یا موی ضعیف استفاده کرد.
  • در به کارگیری این روغن و روغن‌تراپی بوسیله آن، زیبایی پوست و مو و به تأخیر افتادن نشانه‌های پیری نصیب شما می‌شود. این تنها بخش کوچکی از خواص روغن نارگیل است. اما فراموش نکنید که همه اینها بستگی به پیگیری و نظم شما در استعال دقیق و اصولی این روغن پرخاصیت دارد.
  • خواص روغن نارگیل و نحوه استفاده از آن برای زیبایی پوست و مو

    اگر خیلی طرفدار محصولات شیمیایی نیستید و ترجیح می دهید از روغن های طبیعی برای مو و پوست خود استفاده کنید، حتماً از خواص روغن نارگیل برای سلامت و زیبایی پوست و مو شنیده اید. حقیقت این است که روغن نارگیل یکی از محبوب ترین روغن های طبیعی برای درمان مشکلات مو و پوست است.

    خوشبختانه، تحقیقات علمی هم این نکته را تأیید می کنند. بیشتر ما فقط در مورد مفید بودن این روغن برای مو و پوست اطلاعاتی داریم و نمی دانیم که چگونه باید از این روغن به درستی استفاده کنیم.

    به همین دلیل، در مقاله ی پیش رو، نحوه ی درمان مشکلات مختلف پوست و مو با کمک روغن نارگیل را توضیح داده ایم. همچنین، با زبانی ساده، برخی از پژوهش هایی که فواید روغن نارگیل را تأیید می کنند، معرفی کرده ایم. پیشنهاد می دهیم حتماً متن زیر را بخوانید.

    خواص روغن نارگیل برای سلامت و زیبایی پوست و مو فراوان است.

    علت محبوبیت روغن نارگیل چیست؟

    روغن نارگیل از جمله روغن هایی است که درجه اشباع بالایی دارند. این روغن به طور سنتی از نارگیل های نارس یا مغز نارگیل خشک شده (کوپرا: Copra) استخراج می شود. روغن نارگیل در دمای اتاق جامد است.

    اگر آن را گرم کنید به شکل نرم و حتی ذوب شده در می آید. به زبان ساده، روغن نارگیل روغنی است که از مغز میوه ی نارگیل به دست می آید. این روغن بیشتر در آشپزی و مواد آرایشی مصرف می شود.

    یکی از برجسته ترین دلایل محبوبیت روغن نارگیل، فواید آن برای موست. به هیمن دلیل است که این روغن را در بسیاری از خانه ها می بینید و همه ی اعضای خانواده آن‌ را برای سلامت موهایشان ترجیح می دهند.

    روغن نارگیل در سراسر جهان، علاوه بر داشتن ارزش غذایی و فواید زیبایی، به عنوان یک روغن ماساژ عالی و مرطوب کننده ی پوست نیز مطرح است. در ادامه ی این متن، خواص روغن نارگیل برای سلامت و زیبایی پوست و مو را بیان کرده ایم.

    منبع :

    https://www.1pezeshk.com/archives/2021/04/zimalab.html